فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

فسقلي كه حالا شده فاطمه جون

خاطرات 4

1390/11/5 22:28
850 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

سلام به داداشی که چند روزه رفته دانشگاه و دلم براش تنگ شده . چی میشد دانشگاهها اینقدر دور نبود ؟! این آدم بزرگا عجب کارهائی میکنن ها تو همین شهرمون پر دانشگاه اما دادشم رفته گرگان !!!

گفتم دانشگاه ،سلام هم به ابجی جونم می رسونم که اونهم  هی میره دانشگاه و هی بر میگرده الان هم  یه هفته است رفته پیش عمه که میگن مریضه . من دلم برای آبجی  و اون عکس انداختن هاش تنگ تنگ شده . خدایا عمه رو خوبه خوبش کن باشه !!!

گفتم عمه ، یاد خاله و مامان بزرگ و بابا بزرگ که دلم براشون اندازه خودم کوچیک کوچیک شده افتادم . آخه اونها هنوز نیومدن که منو ببینن ! منم که نمیتونم برم ببینمشون ! می دونید چرا چون عید که رفتم  عید دیدنی و گردش هیچ وزنی اضافه نکردم و بابا و مامان و خانم دکترم سخت نگران شدن.

راستی گفتم خانم دکتر ! این هفته رفتم  پیش خانم دکتر خوب و مهربونم خانم دکتر جعفری اما وقتی قد و وزنم رو اندازه گرفت ناراحت شد و گفت این دوره وزن زیاد نکردم ولی من به بابا و مامان قول می دم اگه بیشتر بهم توجه بشه هم داروهای تقویتی مو خوب بخورم هم شیر تا وزنم بره بالا .

گفتم بالا یادم می اد رفته بودیم خونه عمو اینا ، که خونشون بالا بود چقدر بهمون خوش گذشت البته اونها هی میخوردن و هی میخوردن و من که می دیدم اونها بهشون خوش میگذره خوشحال بودم اما خیلی بهشون زحمت دادیم ها!!

گفتم زحمت یاد داداشی افتادم که داره سخت برا کنکور درس میخونه و خیلی داره زحمت میکشه خدایا  حتما تو کنکور قبولش کن ! باشه ؟ راستی این کنکور هم چه چیز خنده داری برای این ادم بزرگ هاس نه؟!

گفتم آدم بزرگها یاد دائی هام افتادم که منو یادشون رفته که بیان و سر بزن و پسر دائیمو که دلم براش خیلی تنگ شده را ببینم ! آخه اون همش منو می خندوند و برام لالائی می خوند . شنیدم که حالش هم خوب شده خدا رو شکر ممنونم خدا جونم که حرفمو گوش کردی و خوبش کردی.

حالا چند تا عکس جدیدم رو هم ببیند !!

( این خاطره مربوط به سال ۸۸ بوده ها )

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)