فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

فسقلي كه حالا شده فاطمه جون

بازم امتحانا شروع شدن

1391/2/25 20:06
507 بازدید
اشتراک گذاری

بازم فصل امتحان ها داره می یاد پارسال خرداد ماه تو اوج امتحانای دانشگاه فاطمه از همیشه شیطون تر و شیرین تر شده بود وقتی من و داداشی تو اتاق درس میخوندیم می اومد و هی در می زد و ما رو صدا می کرد این قدر در میزد که دلمون می سوخت و در و باز می کردیم حالا اون بود و جزوه های ما که خط خطی میشدن  

اینجا که می بینید یکی از مراحل سوزوندن دلمونه که به بابا می گفت منو بلند کن تا از شیشه بالای در ما رو ببینه و دلمونو به رحم بیاره تا در رو براش باز کنیم.

امسال نیستی آجی جون کتابا و جزوه ها دلشون برات تنگ شده جای نقاشی های قشنگت روشون خالی یه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سمانه مامان پارسا جون
25 اردیبهشت 91 21:37
سلام خانومی خوبی گلم ؟ مرسی که اومدی پیش ما چه خواهر نازی داری ماشاا... خدا حفظش کنه بازم بیا پیشمون
داداشی
31 اردیبهشت 91 23:55
آبجی گلم یادش بخیر یه چند روزی هم من اونجا بودم
سجاده نشین
23 خرداد 91 23:32
واییی آبجی قالی باف شدهD: فدات یاد بگیر برای من بدوز خوو..برای جهیزیه من بدوز