فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

فسقلي كه حالا شده فاطمه جون

نظرات (8)

فاطمه ن
16 بهمن 90 23:54
فاطمه جونی دلم واس خودت و مامانی و باباییت خیلی تنگیده ... مواظب هر3 تاتون باش ... باشه؟
ابجی پرستو
17 بهمن 90 21:07
به به سلااااااااااام خوشمل خوشملااااااااا چه طولی؟؟؟؟؟ میبینم که من این مدت سر نزدم کلی عکس خوشمل موشمل از خودت گرفتی... این همه تو برفها بازی میکنی جای منم بازی کنیاااااااا منم برف بازی خیلی دوست میدارم راستی ببینم ادم برفی هم درست کردی؟؟؟یا خودم بیام واست درست کنم ابجی موچولو؟؟؟ مراقب خودت باشی ها سرما نخوری یه موقع...
داداشی
17 بهمن 90 21:39
سلام به آبجی گلم دلم برات یه ذره شده با برف ها چکار میکنی حرف مامانی رو گوش کن تا سرما نخوری عزیز داداشی
سید طالقانی
22 بهمن 90 15:29
سلام کوچولو چطوری گوگولی مگولی داداشت رو عشقه .
گل
22 بهمن 90 15:30
یاسی هاااااااااااااااااااااااااااااااا
25 بهمن 90 17:57
فاطمه کوچولو بیا که داداشیت دلتنگته...
داداشی
29 بهمن 90 21:38
آبجی به خدا دلی دیگه نمونده که برات تنگ بشه
اونجوری نگاه نکن







خوب زود بیا منو ببین دیجه
سهیلا
12 اسفند 90 13:54
فاطمه جونم خوبی عزیزم؟ بابا خوشگل یه نگاهم اینور بنداز، مراقب خودت باش خانمی...


اره من خوبم وقت ندارم فعلا جایی دیگرو نگاه کنم چون دلم برای آبجی و داداشام خیلی تنگ شده